.

Happy family

Followers

love...

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Thursday, June 2, 2011

MENU MAMA HARI INI



Cuti sekolah dah bermula,hari ini ada orang nak datang rumah,jadi masak lebh lah sikit kan.Anak saudara mama(anak kakak mama) bw cucu mama sekali,nk tinggal kt sini selama beberapa hari,jadi masak lah lebih sikit,ta spesial mana pun,masak2 biasa je.....antara menunya...

 GULAI UDANG & TEMPE
 BAHAN TUMBUK UTK MASAK KERANG MAK TOM
 KERANG YG SUDAH DIKOPEK SEBELAH


 KERANG MAK TOM
 TAUGEH GORENG

M E N U  M I N U M  P E T A N G.
KEK ALUNAN KASIH.

  
  Alunan yg tak berapa nak jadi..
  
 Mama guna tepung kek,lembut & gebu.Utk resepi klik SINI

14 comments:

Nieza said...

assalam mama, wah menu yang sungguh menyelerakan...sedapx2:)

sal said...

sedap..sedap..kek tu lembut..
selamat menjamu selera..

izahdaut said...

waaaa.. sedapnyaa.....
mcm ada tetamu istiewa je.. kerang tu sedap nampaknya kak

sha a.s said...

Asal bkk blog mama mesti tliur..sedap2 semuanya..

Nur Hawa Mohd Zin said...

sangat suka kerang!

♥ norlida ramli ♥ said...

wahh...sedapnya... =)
salam perkenalan..dh follow blog ni..thanks ^^

Diana @ Melley Mey said...

Assalamualaikum mama...
sedapnya kerang tu mama... sungguh menyelerakan... ermm.. bg diana..kek tu cantik ler mama..

Piasara said...

"sedap2 menu kak nor..tp kerang tu lain macam kan kak..di kopek sebelah pulak,nice idea.."

noorsafone said...

Nieza
Ala Nieza...menu biasa2 je..

Sal
memang lembut..sebab mama guna tepung kek.

Izahdaut
Haah,anak buah nak datang..kerang tu memang sedap.

Sha a.s
thanks sha...sedap ke ?menu biasa je,mama bukan pandai masak sangat pun..

Nurhawa
nanti cuba ya..

Norlida
sala perkenalan juga..thanks follow mama

Diana @ melly mey
Cantik ke alunan kek tu diana..terimakasih ya..kerang tu memang sedap.

Piasara
thanks Pia,senang nak makan bila dah kopek sebelah..

Adiweyah said...

salam ziarah..akak..sedapnya masakan akak tu..gulai lemak udang...suka sangat..tambah2 letak tempe..
comel kek alunan tu..

ajumohit said...

sedapnye kak, lari diet saya hehehhe

noorsafone said...

Adiewiyah
thanks singgah blog mama...singgah lg tau..

ajumohit
sedap ke? thanks ya...dtg lagi blog Kak noor ya..

Nor said...

bahan2 tu boleh curah atas ayam tak? nak ganti kerang..

noorsafone said...

Nor
cubalah...sedap juga agaknya...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

..

_