.

Happy family

Followers

love...

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Saturday, May 21, 2011

LUMINARC CASSEROLE & BONUSLINK

Assalamualaikum.....Mama nak rehat masak sekejap lah ya..
SHOP...COLLECT...REDEEM
SAVE UP TO 70%
Pembelian atas pembelian..itulah maksud sebenarnya...bukan dapat free tau....
Apabila kita berbelanja dipasaraya PARKSON..dgn setiap pembelian rm30 .kita akan diberi 1 setem.

IKLAN PARKSON
Belibelah dimana-mana stor Parkson dan dapatkan 1 setem penebusan dengan setiap pembelian RM30*
didalam satu resit.

Keistimewaan Ahli Bonuslink dan Kad American Ekspress
(Hanya kumpulkan 10 setem penebusan untuk menebus sehingga 4 kombinasi
perkakas memasak Luminarc Vitroline dan Granity dengan harga istimewa apabila
anda mempamerkan Kad BONUSLINK atau Kad American Ekspress dikaunter tebusan)

TERMA DAN SYARAT
1.Resit barangan yg ditebus tidak boleh dugunakan utk mendapatkan setem baru.
2.Setem dikeluarkan dari 1/94/11 - 31/08/11
3.Hari terakhir penebusan ialah pd 14 Sept 2011
4.Tawaran sah sehingga stok masih ada.

 2 kaserol yg cantik....dgn penutup sekali
 
 Jadilah pemegang Kad bonuslink (macam mama)

 Boleh letak rendang & kuah kacang bila tiba Hari Raya..


2 setem dh dilekatkan + 5 setem ditepi tu...tinggal 3 setem lagi...
bila nk shopping ni... ?

Jadi jgn tunggu lagi...jadilah ahli bonuslink sekarang.(.banyak kelebihannya )
Mama dah tebus 2 Kaserol Berpenutup Kaca 1 L...dgn harga rm39.00 setiap satu.
Jika tanpa setem berharga rm 149.00 setiap satu.
(Mama berbelanja di Parkson sebab...nak habiskan boucer yg mama dapat tempohari..hehe..)

6 comments:

cik cek said...

mama Noor...cek dah dapat beli set ni ....berbaloi2 ...boleh terus masak atas dapo...microwave...dan boleh terus hidang je atas meja...
Bestkan....:)

nuwairani ismail said...

wah!!! bestnye dpt set yg mcm ni!

ibuintan said...

wah..bestnya

nak kumpul juga lah, kad bonus link memang dah ada

noorsafone said...

Cik Cek
memang best..

Nuwairani Ismail
Set yg memang banyak kegunaannya...

Ibuintan
cepat ibu..kumpul setem..

Along Maklong said...

maklong pun tgh mengidam benda ni.. dapat satu dulu pun jadilah.. baru ada satu setem..huhu.. yg lama punya takleh guna..

azian said...

amboiiiiiii2.....
kak noor...jeles sy....sy ni takdenya caserol2...hehehhe


nak mintak hubby belikan kat langkawi...tp nak g langkawi tu ntah taun bilaaaaa?????

dulu pg masa berdua tak teringat nak beli bende2 gini....

parkson jauh la kak...kene g kuantan atau KL...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

..

_