.

Happy family

Followers

love...

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Tuesday, March 15, 2011

ENTICING MAGIC

Dah terlanjur cita pasal barang2 dandanan diri ni mama nak cite la perfume kesukaan mama.Beli siap dgn Perfumed Talc &Roll Deodorant sekali....anak2 pun dah tau..kalau bau enticing magic ni...mesti bau mama.
Baunya sgt lembut....Lepas ni mama nk beli losyen pulak...beli time offer...jimat kos.

8 comments:

♥MAMASYAZA♥ said...

saya pun dulu masa zaman muda remaja, suka sgt ngan perfume enchanteur ni, tpi bila dah jadi dealer avon, byk beli yg avon aje..hehehe

alyyani said...

masa belaja dulu mmg pengguna enchanter tegar, dari perfume, bedak ke shower foam. wangi kan? :)

noorsafone said...

To Mamasyaza...Avon pun wangi gak...Kak noor suka Purse Concentre Women Of Earth & Little White Dress...ermmm wangi...

noorsafone said...

To Alyyani...Enchanter...mmg wangi...

Yati said...

Salam kak Noor,
Yati pun suka enchanteur... tapi lama dah tak beli. :)

ainnoraini said...

saye gune bedak...wangikan...

intan morsalin said...

askm sume...sya pon sma cam k.nor..1st time bli women of earh tu trus jatuh chenta...bau dia mmg best..mmg sntiasa ada dlm hbag sya...tman setia..ehe

noorsafone said...

salam intan...wangikan....cubalah Eternal Magic purse concentre...pun wangi...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

..

_