.

Happy family

Followers

love...

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Friday, April 8, 2011

ONE LOVELY AWARD

ASSALAMUALAIKUM.
Award dari Madiha @ mama wandiha.Terima kasih sebab bagi award ni..award pertama yg mama terima
semenjak berblogging.Tapi oleh sebab dh tayang award ni..kena lah ikut syarat2nya:


1)Kena post balik link pd yg memberi award (done)

2)Berkongsi pengenalan diri dgn semua:

-Surirumah sepenuh masa,disamping mengambil tempahan baju kurung.Disamping mengisi masa lapang,dpt juga
 menambah ekonomi keluarga..hehe.
-Isteri kpd Mohamad Safuan Sariman.
-Mama kepada 3 org puteri:-
 Noor Eizie Eizyanie bt.Mohamad Safuan
 Noor Syaheera bt,Mohamad Safuan
 Nur Emylieyana bt.Mohamad Safuan
-Suka memasak,mencuba resepi baru,mengemas rumah dan menjahit
-Suka berkawan dgn semua yg sudi berkawan
Akhir kata dari mama..berkawan dialam maya juga begitu menyeronokkan,walaupun tak pernah bersua
tetapi begitu serasi bersama.Diharap persahabatan berkekalan hendaknya.

3)Berikan kepada 15 kawan2 yg baru ditemui
(Yg ini mama susah sikit nk ikut,sebab tak mahu kecilkan hati kawan2 .)
Mama bg award ini kpd kawan2 yg selalu komen,yg selalu sembang & follower mama,sudi2kan lah amik ya.
Award ni utk korang semua..Love U all.

4) Ok siap.. GOOD NITE & SELAMAT MALAM.

8 comments:

MaDiHaA a.k.a Ratna said...

salam kak...

terima kasih sudi luangkan masa ambil award tu.. just for fun kan kak.. hehe.... pasal tag 15 org tu takpe tak buat pun.. tiada paksaan.. nama pun just for fun..

p/s: sedap nama2 anak dara akak tu tau...

noorsafone said...

thanks Madiha..nama tu papa diorang yg bagi....nanti bg award lg tau.hehe.

kpah k-poh said...

cantik award tu..tapi maaf byk2 sbb tak dpt nak ambik sbb ada syarat2 tu..heee...jgn kecik hati yaaa...

mrs Gee :) said...

tiga-tiga anak dara yer mama.. :) salam kenalan..

intan morsalin said...

k.noor...nak amik award ni kena ikut syarat2 tu ke..mls la plak nak wat sume tyu..kalau just amik jer ok lah..ehe

aniswany said...

salam mama ;)

thanx bg award tu ;)

noorsafone said...

To Kpah:..tak sudi ..nk buat camane kann..

To Mrs Gee...haah ank dara..bujang tak de..salam kenal juga.

To Intan..ala buat simple2 je...

To: Anis..its ok Anis...kite share same2 ya..

Be Simple Beb(BSB) - threeQ said...

as salam, tq tag kat saya.nanti free saya ambil kkkk

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

..

_