.

Happy family

Followers

love...

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Saturday, February 5, 2011

PEMINAT NO. 1 TUPPERWARE !

Saya adalah peminat no 1 tupperware sejak dari tahun 2007 lagi.Memang minat mengumpul barangan tupperware kerana reka bentuknya yang unik serta warna yang menarik.Kebaikan tupperware ini ialah plastik yang digunakan tidak mempunyai toksid yang boleh memudaratkan kesihatan.Mari kita kongsi bersama koleksi tupperware yang saya ada.






Bekas dibawah ini adalah gift semasa perkahwinan anak buah saya(untuk kawan-kawan rapat dan saudara mara).Saya dapat 4 buah for me,and my three daughther.So,lengkaplah sekotak untuk saya.I like~



Himpunan bekas mengisi air(digunakan setiap hari)

Freezer-mate untuk peti ais,menyimpan ikan,daging,ayam,dan lain-lain.
Kebaikan freezer-mate ini ilah bahan-bahan yang disimpan didalamnya tahan lebih lama


Yang ni pulak gift-gift yang saya dapat semasa menghadiri parti-parti yang dianjurkan oleh dealer-dealer tupperware


Ni pulak bukan tupperware.Tapi ini adalah koleksi piring dodol dari arwah ibu saya yang berusia lebih 50 tahun.Sekarang ni cuma ada tiga sahaja.Yang lain dah pecah



8 comments:

Acik Erna said...

as salam nor..akak pun peminat no.1 tupperware..dari 1992 lagi..dah kumpul..

noorsafone said...

oo yeke.
samelah kite.
i like~
msukkanlah gmbr koleksi tupperware kak erna pulak

mamawana said...

Suka tupperware. Pun member since 1992.

intan morsalin said...

slm pkenalan..sya pon sma gak minat kat tpware...byk lg upanya yg xtau psl function produk tpware neh..akak2 sume sudi2 lah share yer..tqvm

yanie anuar ~ putrajaya said...

salam..1st time masuk rmh mama ni. saya pun suka brg tupperwar. dah follow mama jgak...
http://ibudivas.blogspot.com

noorsafone said...

salam yanie....thank follow mama...share la koleksi tpware yani pulak...

Nidza Ahmed said...

wah...banyaknya...salam perkenalan dari saya...

noorsafone said...

salam perkenalan juga nidza...tupperware...tupperware..i like...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

..

_