.

Happy family

Followers

love...

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Monday, September 5, 2011

KEMBALI BERSIARAN......




SALAM AIDILFITRI.
Walau agak terlambat...mama tetap nk ucapkan SELAMAT HARI RAYA...MAAF ZAHIR & BATIN untuk semua rakan-rakan2 blogger,blogger2 masakan,rakan2 yg sudi singgah ke STORYOF MAMA dan semua rakyat Malaysia ....mohon ampun dan maaf sekiranya ada ketelanjuran tulisan yg tidak disengajakan.Baru hari ini berkesempatan bersiaran kembali setelah lama menyepi atas sebab2 yg tak dapat dielakkan,sibuk dgn tempahan2 baju2 raya.Terimakasih juga diucapkan kepada yg sudi memberikan kad raya utk mama..Sekali lagi......SELAMAT HARI RAYA AIDIL FITRI dari MAMA NOOR & KELUARGA.


4 comments:

ilahjy said...

salam mama
salam hari raya semoga dimaafi segala yg terasa dihati..kekal hendaknya persahabatan kita ini... ilah dah gantung dah kad raya mama..

Puan Ros @ Sinaranmenu.blogspot said...

Salam Aidil Fitri mama.Wah kita dah mula kerja dan mama mula cuti dan sambung berblogging ya.Maaf Zahir dan batin.Kad raya untuk mama juga ada diblog kita ya.

noorsafone said...

Salam Ilahjy
salam Aidil fitri buat ilah sekeluarga,mekasih sudi amik kad raya tu...insyaallah,moga persahabatan alam maya kita terus berkekalam..AMIN.

noorsafone said...

Salam Aidil Fitri Ros sekeluarga.Haha...mama mula cuti..bestnya...tp ada juga sikit2 lagi nk disiapkan.thanks sudi amik kad raya tu...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

..

_